Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne Møt en Fullstakker-serien.
Caterina dro fra pizzaens hovedstad og erstattet pasta og fotball med kjøttkaker og langrenn.
Ok, kanskje det ikke ble helt byttet ut. Men som 18 år satte hun seg på flyet, retning kaldere strøk, før hun lærte seg norsk og tok bachelor på BI i Oslo.
At hun endte opp i Fullstakk er vi ekstremt glade for - hun er spesielt interessert i dataanalyse og den statistiske delen av markedsføringen. I Fullstakk gikk hun inn som SEM-rådgiver, og ble fort rågod i Google-universet. Etter to år som spesialist tar hun også steget inn i CRO-teamet med kurs i Frontend-utvikling ved siden av jobb.
Hva tror du den viktigste egenskapen er for å være en god rådgiver?
– Vi er jo alle forskjellige, men jeg tror det er spesielt viktig å kunne spille på lag med kunden. Din oppgave er å vise at du jobber for deres mål, og vi stopper ikke før vi er der. Også tror jeg det er en kjempefordel hvis man er litt nerdete av natur - for digital markedsføring er i stadig endring, så å tilegne seg ny kunnskap tror jeg er essensielt.
"Varme, kunnskapsfulle og støttende kolleger er fantastisk for egen trivsel"
Hva er de viktigste erfaringene du har tatt med deg fra tidligere?
– At man skal kunne drømme stort og ha mål å jobbe etter, så lenge man også legger inn det nødvendige arbeidet og innsatsen som kreves. At hindringer og situasjoner påvirkes aller mest av hvordan vi forholder oss til det. Og at varme, kunnskapsfulle og støttende kolleger er fantastisk for egen trivsel.
Hva gleder du deg mest til med reisen Fullstakk er på?
– At fokuset endrer seg fra performance, til å kunne dypdykke ned i kundens øvrige markedsføring og forretningsmål. Det gir større muligheter for vekst, og det er gøy å se vi er på vei dit.