Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne Møt en Fullstakker-serien.
Hvis vi slår opp stå-på-vilje i ordboka er jeg sikker på at Tariq sitt bilde kommer opp. Han har bodd i Dubai nesten hele livet sitt, og kommer fra PR-verden hvor han har jobbet med merkevarer som Hilton Midtøsten, Rolls Royce Midtøsten og Conrad Maldivene.
Det var kun etter at han flyttet til Norge at han startet å lære seg digital markedsføring. Heldigvis for oss - for i 2021 startet han som eneste person i programmatisk-avdelingen til Fullstakk, og er i dag Fagansvarlig for programmatisk og direkte kjøp.
En god leder må vite forskjellen på å være sjef og å lede
Hvorfor ønsket du å jobbe i Fullstakk og med digital markedsføring?
– Jeg elsker data og den analytiske delen av markedsføringen - noe som gjorde digital markedsføring såpass passende. Men til syvende og sist handlet det mest om stedet. Folkene her er hyggelige, forståelsesfulle og vi har det gøy på jobb! Men jeg setter også spesielt stor pris på mangfoldet.
Hvis du skulle byttet avdeling, hvilken og hvorfor?
– Jeg ville ikke ha byttet - jeg elsker det jeg gjør nå. Men hvis jeg måtte, hadde jeg nok valgt paid social, for programmatisk og sosiale medier henger ofte godt sammen.
Gi oss en funfact om deg selv
– Jeg har en tvillingsbror, som også jobber med digital markedsføring og vi ser helt like ut.