Fordelene med programmatisk annonsering
Få en enorm rekkevidde på kampanjen til bedriften din, algoritmen plasserer automatisk reklamen der vi får best ytelse.
En programmatisk kampanje justeres etter målsettinger hvor vi kan optimalisere for merkevarekjennskap, hvor mange vi når, eller oppfordre til klikk.
Hva programmatisk annonsering betyr
Programmatisk markedsføring automatiserer budgivning og medieoppkjøp av reklameplasser i sanntid.
Hvor annonsene blir plassert, avhenger av ulike variabler som alder, kjønn, geografi, og interesser. Dette tillater oss å bygge effektive målrettede kampanjer med en høy fortjeneste på investeringen.
Hva vi tilbyr
I Fullstakk har vi dyktige spesialister som kan bistå med din programmatiske markedsføring.
Dette inkluderer grundig kampanje-oppbygging mot relevante målgrupper, pågående optimalisering under kampanjen for å forsikre de beste resultatene, samt rapportering hvor vi bryter ned resultatene som faktisk betyr noe for deg.
Hvilke målgrupper dere kan nå
Med programmatisk markedsføring har vi muligheten til å segmentere etter demografi og geografi, interesse, tidligere besøk til nettsiden deres, eller lignende.
Dette tillater oss å segmentere med en ekstrem bredde som kan nå nesten alle kanter på nettet, eller hyper-segmentere inn mot en spesifikk nisje eller ditt konkrete publikum.
Dette kjennetegner en god programmatisk annonse
Med programmatisk har vi svært mange måter å annonsere på. De mest brukte annonsering metodene er statiske bilder, bevegelige annonser (HTML5), YouTube og WebTV. Kjennetegn på en god annonse er:
- Et menneskelig element
- En klar og oppfordrende "Call to action"-knapp
- Enkelt og tydelig budskap
- Bedriftens logo
Møt teamet
Skal vi ta en prat?
Ønsker du å vokse med programmatisk markedsføring? Ta kontakt i dag, så hjelper vi deg.