Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne “Møt en Fullstakker”-serien.
Axel er nysgjerrig, løsningsorientert og har god teknisk forståelse. Han har blitt vår KI-go-to, og tester stadig nye måter vi kan bruke KI i arbeidet vårt. Som kollega er Axel inkluderende og alltid på tilbudssiden, og i “kaffepausen” finner du ham gjerne ved sjakkbrettet eller fussballbordet.
Axel har en Bachelor i innovasjon og entreprenørskap fra Universitet i Sør-Øst Norge. Før han kom til Fullstakk jobbet han to år som Content Marketer i byrået Call 2 Action i Stavanger, og to år som Performance Marketer i tech-start-upen Marketer Tech i Oslo.
Det jeg gleder meg mest til med reisen i Fullstakk er å se at avdelingene bygges opp og se hvordan hele selskapet utvikler seg.
Hvorfor ønsket du å jobbe i Fullstakk?
Flere grunner. En av grunnene var at det var mange flinke mennesker som jobbet her, en annen grunn var at jeg så gode utviklingsmuligheter, og Fullstakk viste at de hadde en plan for meg her. I tillegg var muligheten til å jobbe kun med CRO veldig spennende.
Fortell litt om din tid i Fullstakk og din nåværende rolle
Jeg jobber med CRO og Data. Mye av tiden blir brukt på å sette opp tester, sette opp tracking eller komme opp med hypoteser. Jeg har hatt en fantastisk tid til nå i Fullstakk. Jeg har aldri hatt en så bra og lang on-boarding-periode. Man får bli veldig godt kjent med alle, og får god tid til å komme inn i rollen sin.
Hvis du skulle byttet avdeling, hvilken og hvorfor?
Jeg synes at vekst er spennende, fordi da ser man hele bildet, og man kan påvirke hele strategien til kunden. Da har man stor påvirkningskraft på resultatet.
Hva liker du å gjøre på fritiden?
Jeg er veldig glad i trening og matlaging.