“Som Google Premier Partner skal våre kunder være trygge på at vi sitter på høy kompetanse, og det vi leverer er etter beste praksis og kvalitet”
Som verdens største og mest populære søkemotor, er synlighet og annonsering på Google en helt essensiell del av mediemiksen for bedrifter i alle størrelser, og innen et vidt spekter av tjenesteområder. Les mer om annonsering i søkemotorer (Betalt søk) her.
I Norge er det kun 3 prosent, eller 16 byråer, som kvalifiseres til å bli Google Premier Partner. Fullstakk er en av disse. Men hva innebærer det egentlig, og hva betyr det for deg som kunde?
Først og fremst er det et kvalitetsstempel på at kompetansen til rådgiverne er oppdatert og har nødvendige Google-sertifiseringer, men det settes også krav på at byrået har bistått med målbar vekst hos kunder og har kompetanse på bruk av hele Google sitt produktspekter.
For deg betyr det at du skal være trygg på at vi sørger for å utvikle oss i takt med Google sine oppdateringer og trender.
Les også: Bing - en undervurdert mediekanal?
Et konkurransefortrinn for deg
Å ha en fot innenfor et av verdens største selskaper og annonseringsplattformer gir oss mulighet til å jobbe enda mer dedikert mot dine KPIer og dypdykke ned i nye markeder. Men det innebærer også at Fullstakk blant annet får tilgang til:
- Beta-versjoner av nye funksjoner og produkter
- Tilgang til bredere opplæringsprogram og mer informasjon fra Google
- Dedikerte kontaktpersoner hos Google som kan bistå med avansert brukerstøtte og flere støttefunksjoner
- Større tilgang til data og analyser som Google besitter, hva gjelder analyser og trender i markedene du som kunde er en del av – og er med på å øke ditt konkurransefortrinn i bransjen.
“Som kunde hos Fullstakk vil du få kompetente rådgivere som arbeider etter beste praksis og som bidrar til vekst for målene som vi sammen setter. Du skal være sikker på at det vi leverer er etter beste praksis og av høy kvalitet.”
I Fullstakk ligger vårt fokus på å bygge en markedsføringsrigg som er målbar, skalerbar, og hvor vi kan jobbe løpende med forbedringsarbeid langs hele kundereisen, sammen med deg som kunde. I kjernen av Fullstakk sitter det et dyktig performance-miljø, men i tillegg er det et ekstra rådgivingslag som jobber på tvers for å skape vekst uavhengig av virkemiddel.