Se alle kurs og seminar

Slik måler du effekt på tvers av kanaler

Starter:

12.3.2025 9:00

Slutter:

12.3.2025 10:00

Hvor: 

Torggata 8

Pris:

Gratis

I dette frokostseminaret viser Fridtjof og Eline

  • Hvordan vite hva man skal måle?
  • Hvordan jobbe strategisk med KPIer?
  • Hvordan bruke dataen til læring?
  • Vekstmetodikk
  • Vekstriggen: Verktøy for analyse og vekst - slik fungerer det 
  • Praktiske eksempler og konkrete resultater – hvordan Vekstriggen sparer oss for penger og øker konverteringsratene våre

Om foredragsholderne

Frtidtjof Hødnebø er daglig leder og vekstrådgiver i Fullstakk. Han elsker tall, så mye at han flytter inn med dem. Denne kjærligheten førte til at han utviklet et analyse- og vekstverktøy, som vi i Fullstakk kaller vekstriggen. Fridtjof har tidligere jobbet i Google, og i Fullstakk jobber han med kunder som Nettbil, The Well og Revisorforeningen. 


Eline Louise Liland Pedersen er avdelingsleder for vekstmarkedsføring og vekstrådgiver i Fullstakk. Hun har tidligere jobbet blant annet i Visma, og i Fullstakk jobber hun med kunder som EnkelEksamen, Heimr og Oslofilharmonien. 

Dørene åpner kl 8.30. Blir enkel servering.

Fridtjof Hødnebø

CEO / Daglig leder

Send e-post
Event registration