Slik måler du effekt på tvers av kanaler

Starter:
12.3.2025 9:00
Slutter:
12.3.2025 10:00
Hvor:
Torggata 8
Pris:
Gratis
I dette frokostseminaret viser Fridtjof og Eline
- Hvordan vite hva man skal måle?
- Hvordan jobbe strategisk med KPIer?
- Hvordan bruke dataen til læring?
- Vekstmetodikk
- Vekstriggen: Verktøy for analyse og vekst - slik fungerer det
- Praktiske eksempler og konkrete resultater – hvordan Vekstriggen sparer oss for penger og øker konverteringsratene våre
Om foredragsholderne
Frtidtjof Hødnebø er daglig leder og vekstrådgiver i Fullstakk. Han elsker tall, så mye at han flytter inn med dem. Denne kjærligheten førte til at han utviklet et analyse- og vekstverktøy, som vi i Fullstakk kaller vekstriggen. Fridtjof har tidligere jobbet i Google, og i Fullstakk jobber han med kunder som Nettbil, The Well og Revisorforeningen.
Eline Louise Liland Pedersen er avdelingsleder for vekstmarkedsføring og vekstrådgiver i Fullstakk. Hun har tidligere jobbet blant annet i Visma, og i Fullstakk jobber hun med kunder som EnkelEksamen, Heimr og Oslofilharmonien.
Dørene åpner kl 8.30. Blir enkel servering.

CEO / Daglig leder
Send e-post