Møt en Fullstakker: Eline

Eline er hun som sørger for at alle har det bra og trives på jobb. Hun er samtidig en rågod vekstrådgiver, og er det noe hun ikke har gjort før? Da sier hun som Pippi Langstrømpe sa; “Dette har jeg aldri gjort før, så det klarer jeg helt sikkkert".

Jente står ute på verandaen og smiler til kameraet, med sola bak seg

Det er de ansatte som utgjør hvem Fullstakk er og hvor vi beveger oss, derfor ønsker vi å introdusere alle på en skikkelig måte i denne Møt en Fullstakker-serien. 

Eline har lang fartstid som markedsfører, og har jobbet i store selskaper som Microsoft og Visma før hun landet i Fullstakk for over to år siden. Det har gjort henne til en skikkelig kløpper hos tech-kundene våre.

Det er uten tvil en sulten person du møter her med Eline, som setter seg inn i nye fag og har et uvurderlig driv til å få kundene til å vokse. I dag har hun opparbeidet seg en solid portefølje med tech og SaaS selskaper, hotellkjeder og læringsplattformer for å nevne noen få.

I dag jobber hun som vekstrådgiver, og fra august starter hun som avdelingsleder for vekst-avdelingen vår. Dessuten, hvis du lurer på noe innen marketing automation, er dette personen å spørre! 

Jeg tror erfaringen min fra større selskaper, både amerikansk og norsk, gjør at jeg forstår mer av våre kunders hverdag, og har en større forståelse for hvordan ting henger sammen, enn om jeg ikke hadde hatt den arbeidserfaringen.

Hva tror du er den viktigste egenskapen for å være en god rådgiver?

– Du må kunne lytte til kunden og deres behov, men samtidig ha evnen til å se utover dette. En gammel kollega sa noe til meg, som jeg mener oppsummerer godt hva det vil si å være en god rådgiver: “Gi kunden det de trenger, ikke det de vil ha".

Hvis du skulle ha byttet avdeling, hvilken og hvorfor?

– Det måtte uten tvil ha vært CRO-avdelingen vår. Det virker så spennende å skulle grave i kundereiser og konverteringsløp, og sette opp sporing og teste hvordan sluttkundene faktisk vil ha det.

Har du noen gode råd til andre i bransjen? 

– Ahhh, jeg har mange! Det er helt ok å ikke kunne alt, alltid, men si det som det er :) (og lære seg det etterpå). Sett realistiske tidsfrister for deg selv. Bruk oppgavelister – eller så glemmer du ting. Vær deg selv, mot både kunder og kollegaer.